Це дуже залежить від міксу та музичного стилю. У деяких жанрах стиснення взагалі не обов’язкове, у деяких це важливий елемент звучання. Якщо ви врешті-решт використовуєте компресор на головному комп’ютері, завжди дотримуйтеся низьких коефіцієнтів (від 1,5:1 до 3:1 – від слабкого до сильного стиснення) і низьких налаштувань Threshold.
Досить поширеним є застосування стиснення шини до стереошини або майстер-треку вашого міксу. Це може «склеїти» ваш мікс, надаючи всім вашим підгрупам відчуття єдності.
Швидка відповідь. Стиснення шини — це дія використання компресора на майстер-виході для створення рівномірного звуку для всього міксу або майстер-файлу. Шинне стиснення часто використовується в міксах і мастерах щоб створити цілісний і всеосяжний тембр для запису.
Додавання розміру за допомогою обмежувача Після того, як ви встановили все під контролем за допомогою компресії, настав час трохи розширити драм-бус за допомогою лімітера. Використовуючи лімітер, ви можете створити більший розмір у своєму звукі, завдяки чому ваші оверхеди звучать більше, ніж вони є, а ваш малий барабан/кік більш агресивні.
Ось деякі загальні вказівки, якщо ви хочете використовувати стиснення під час мастерингу: Почніть ваше співвідношення з 1,25:1 або 1,5:1. Перевищувати співвідношення понад 2:1 не рекомендується. Встановіть досить високий поріг, щоб отримати зниження посилення щонайбільше на 2 дБ.