1 Ваш телефон потрібно перезавантажити. 2 Ви перебуваєте в місці з поганим стільниковим зв’язком. 3 Ваш телефон у режимі польоту. 4 Ваш телефон не підключається до найкращого сигналу.
Одна з головних причин, чому телефон говорить, що немає послуги Проблеми, пов'язані з SIM-картою. Ваша SIM-карта може бути незакріплена, пошкоджена або неправильно вставлена. Іноді сама SIM-карта може бути застарілою або пошкодженою.
Як виправити відсутність послуги або сигналу на телефоні Samsung або Android
- Перезавантажте телефон. …
- Увімкніть і вимкніть режим польоту. …
- Вручну виберіть постачальників мереж. …
- Ще раз перевірте свою SIM-карту. …
- Відновіть заводські налаштування телефону.
Зазвичай, одного перезапуску достатньо, щоб вирішити проблеми з підключенням до мережі. Перезапустіть з’єднання Wi-Fi. Вимкнення й увімкнення Wi-Fi оновлює зв’язок телефону з Інтернетом або іншими мобільними мережами.
Зв’яжіться зі своїм оператором, щоб: Переконайтеся, що ваш обліковий запис активний і має добру репутацію. Переконайтеся, що ви перебуваєте в зоні покриття стільникової мережі та у вашому регіоні немає збоїв. Переконайтеся, що ваш пристрій не заблоковано чи заборонено отримувати послуги стільникового зв’язку та налаштовано правильний тарифний план.
Як виправити відсутність обслуговування? Поради щодо усунення несправностей
- Вимкніть і ввімкніть телефон. …
- Увімкніть і вимкніть режим польоту. …
- Перевірте свою SIM-карту. …
- Скидання до заводських налаштувань. …
- Пошкодження водою або фізичні пошкодження. …
- Зв’яжіться зі своїм оператором або виробником. …
- Віддайте телефон на ремонт.