Позитивні стосунки вчитель-учень залучати учнів до процесу навчання та сприяти їхньому бажанню вчитися (припускаючи, що змістовий матеріал класу є захоплюючим, відповідає віку та добре відповідає навичкам учня).
Позитивні, шанобливі та безпечні стосунки вчитель-учень сприяє інклюзії та підтримує: Почуття причетності, зниження тривоги до школи та покращення психічного здоров’я та благополуччя. Див.: Добробут студентів. Підвищення активності та успішності в школі.
Позитивна взаємодія між викладачами та їхніми учнями відіграють важливу роль у визначенні успішності учнів. Дослідження показують, що збільшення позитивних взаємодій (наприклад, схвалення) і зменшення негативних взаємодій покращує клімат у класі, а також навчальні та поведінкові результати учнів.
Побудова міцних професійних стосунків з іншими викладачами та самим собою є важливою, оскільки це допомагає нам відчувати себе більш психологічно безпечними один з одним і створює колегіальну довіру та впевненість, що ми можемо покластися один на одного. Кожен має почуватися в безпеці під час обговорення гострих тем щодо справедливості.
Завдяки роботі в громадській діяльності, вчителі можуть краще визначити філософію та потреби громади. Учитель також може служити посередником, щоб інтерпретувати школу суспільству.
Стосунки між учителем і дитиною важливі тому що вони побудовані в згоді. Діти погоджуються виглядати як вони самі, а вчителі погоджуються створити середовище та досвід для задоволення їхніх потреб. Дитині природно потрібно почуватися комфортно, відчувати відгук і любов у своєму оточенні.