Через відсутність тротуарів, велосипедної мережі та належного громадського транспорту, райони на схід від I-45 є найменш доступними. Погана прохідність у цьому регіоні має непропорційний вплив на чорношкірі громади, які історично проживають у цьому районі.
Чотири- або шестисмугова магістраль зі швидкістю 45 миль на годину та з переходами через кожні півмилі чи більше не є зручною для пішоходів, незалежно від того, наскільки широкими є тротуари обабіч дороги. Багато з того, що називають пішохідною інфраструктурою, насправді є автомобільною інфраструктурою».
За словами Марагрет Фліппен, міського та регіонального планувальника, який зосереджується на створенні міст, придатних для прогулянок, Автомобільні дороги є головною проблемою Х’юстона. Автомобільні дороги – це вулиці з широкими проїжджими частинами, вузькими тротуарами та маленькими пішохідними переходами. Крім того, широкі вулиці також спонукають автомобілі рухатися швидше.
Опитування показало, що мешканці розглядають можливість виїзду через повторювані екстремальні погодні явища. Опитування Hobby School of Public Affairs показало, що 57% респондентів відповіли «так», вони розглядали можливість переїхати з Х’юстонського регіону в останні роки, причому більше половини назвали причиною екстремальні погодні умови.
Вулиці в центрі Х'юстона відносно тихі і наводять на думку про набагато менше місто. Однією з причин є те, що тут не зосереджені підприємства та населення міста. Швидше, Х'юстон розкинувся на 579 квадратних милях. Ще одна причина – тунель Х'юстона та система skywalk.
Велика висота: історична перлина, придатна для прогулянок Greater Heights у Х’юстоні – це історичний район, відомий своєю доступністю для прогулянок, чарівною атмосферою та багатою архітектурною спадщиною. З обсадженими деревами вулицями та сильним почуттям спільноти жителі можуть досліджувати околиці пішки та відкривати його приховані перлини.